Odal økonomikontor er et felles økonomikontor for Sør- og Nord-Odal kommuner. Kontoret er lokalisert i kommunehuset i Nord-Odal og har 11 ansatte.

Økonomikontoret har oppgaver innenfor

  • lønn
  • regnskap
  • fakturering
  • vederlag
  • inngående faktura til kommunene, se nedenfor

Har du spørsmål om mottatt faktura kan du logge deg inn på Min side, her vil du finne alle fakturaer som angår deg eller din eiendom.

Kontakt oss på postmottak@nord-odal.kommune.no, eller ring servicekontoret på telefon 62 97 81 00

Skatteoppkreveroppgavene er nå underlagt staten, og henvendelser vedrørende skatt rettes til telefon 800 80 000 eller via www.skatteetaten.no

Faktura til kommunen

Faktura adresseres til kommunen den tilhører med enhet/kontaktperson som referanse

  • Nord-Odal kommune, Fakturamottak, Herredsvegen 2, 2120 SAGSTUA
  • Sør-Odal kommune, Fakturamottak, Herredsvegen 2, 2120 SAGSTUA

Vi ønsker elektronisk faktura!

Vi ønsker elektroniske faktura i formatet EHF fra våre leverandører. Vi er registrert i ELMA, nasjonalt adresseregister for mottak av elektroniske faktura. EHF-nummer = organisasjonsnummeret til virksomheten.

  • Org. nr. (EHF) for Nord-Odal kommune er 964 950 768
  • Org. nr. (EHF) for Sør-Odal kommune er 964 947 716 

Les mer om elektronisk faktura her

Sende faktura på epost?

Hvis EHF-faktura ikke kan benyttes, ønsker vi faktura i pdf-format til fakturamottak@nord-odal.kommune.no (merk hvilken kommune det gjelder)

Spørsmål om å sende faktura