Odal økonomikontor

Odal økonomikontor er et felles økonomikontor for Sør-Odal og Nord-Odal kommuner. Kontoret er lokalisert i kommunehuset i Nord-Odal og har 13 ansatte.

Økonomikontoret har oppgaver innenfor

  • lønn
  • regnskap
  • fakturering
  • vederlag
  • budsjett og finans

Skatteoppkreveroppgavene er underlagt staten, og henvendelser vedrørende skatt rettes til telefon 800 80 000 eller via www.skatteetaten.no.

Har du spørsmål om mottatt faktura kan du logge deg inn på Min side, her vil du finne alle fakturaer som angår deg eller din eiendom.

Henvendelser bes sendes til postmottak@nord-odal.kommune.no, det er også mulig å ringe Servicekontoret, telefon 62 97 81 00.

Faktura til kommunen

Vi ønsker elektronisk faktura!

Nord-Odal kommune ønsker elektroniske faktura i formatet EHF fra våre leverandører. Vi er registrert i ELMA, nasjonalt adresseregister for mottak av elektroniske faktura via PEPPOL infrastruktur, med adresse 964950768.
Les mer om elektronisk faktura her

Sende faktura på epost?

Faktura kan eventuelt sendes på epost (pdf-format) til fakturamottak@nord-odal.kommune.no

Sende faktura per post?

Nord-Odal kommune*
Fakturamottak
Herredsvegen 2
2120 Sagstua

*oppgi hvilken enhet som skal ha fakturaen på linje 2 i adressefeltet, eller sett inn referansenavn på fakturaen

Spørsmål om å sende faktura