Odal økonomikontor
Odal økonomikontor åpnet 1. september 2014 og er et felles økonomikontor for Sør-Odal og Nord-Odal kommuner. Kontoret er lokalisert i kommunehuset i Nord-Odal og har 14 ansatte som jobber innenfor fagområdene lønn, regnskap og budsjett/finans.
Skatteoppkreveroppgavene er underlagt staten fra 1. november 2020, og henvendelser vedrørende skatt rettes til telefon 80 08 00 00 eller via nettsiden www.skatteetaten.no
Lønningsavdelingen besvarer henvendelser i forhold til lønnsrelaterte spørsmål og sykerefusjoner for ansatte i begge kommuner. Lønningskontoret har e-post og de kan treffes på telefon 62 97 81 00.
Regnskapsavdelingen besvarer henvendelser vedr. utgående fakturaer, innfordring, inngående fakturaer, regnskap, vederlag for opphold i institusjon, pasientregnskap.
E-post vedrørende spørsmål om utgående faktura og innfordring
E-post vedrørende spørsmål om inngående fakturaer
E-post vedrørende regnskapsrelaterte spørsmål og vederlag/pasientregnskap
Ved telefonhenvendelse vedrørende vederlagsberegning og pasientregnskap kan man ringe til Siv H. Nilsen 62 97 81 45 eller Hugo Østmoen 62 97 81 47.
Budsjett/finansavdelingen besvarer henvendelser vedr. budsjett, økonomiplan, regnskapsrapporter, økonomioppfølging, finans og investeringer.
Henvendelser bes gjort til e-post eller så er det mulig å ringe servicekontoret, tlf 62 97 81 00 (åpent hverdager 10-14, stengt i romjulen).